الاثنين، 18 يوليو 2011

التصويت للمشاركات في مسابقة افضل زي hiphop

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
اليوم انا عملت التصويت للمشاركات في مسابقة افضل زي hiphop

وهم 5 مشتركات واتمنى انكم تصوتوا للافضل والتصويت حيكون جمب المدونة 
وعشان انا ما رح اكون

هناك 6 تعليقات:

  1. يااحلوه التصوويت انعمل شووفي ع جانب المدونه الصوره اضغطي عليها وراح يطلع لك التصويتات
    ^_^

    ردحذف
  2. ايه يا قمر انا للي سويته بس التصويت بالتعليقات مش نافع انا عملت التصويت كيف جميع المدونات والكاتبة للي عملت الموضوع بالتصويت بالتعليقات ما بتعرف كيف تمل التصويت كيف ما انا سويته واتمنى تجيبوا اصحابكم عشان يصوتولكم لان التصويت حيدوم 6 ساعات فقط وبالتوفيق

    ردحذف
  3. اجل انا انسسحب لأني طفشت وبعد شوي راح تيجي الحنايه وماعندي وقت لأن بكرة زواج بنت خالتي :)

    ردحذف
  4. لا يا قمر مش حياخد منك وقت وربما تكوني الفايزة يعني بعد 6 ساعات وبس

    ردحذف
  5. حلو اوى ان المدونة حط الصور بجد فكره حلوة

    ردحذف
  6. هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    ردحذف